Nadchodzi czas „złotej rączki”. Będzie szybko i skutecznie.

Na rynku nieruchomości wciąż nie widać końca kryzysu. Firmy narzekają na brak zainteresowania ze strony klientów, ci z kolei odczuwają brak gotówki. Jednak część małych firm prowadzących działalność remontowo-budowlaną,...

Na rynku nieruchomości wciąż nie widać końca kryzysu. Firmy narzekają na brak zainteresowania ze strony klientów, ci z kolei odczuwają brak gotówki. Jednak część małych firm prowadzących działalność remontowo-budowlaną, radzi sobie całkiem dobrze dzięki elastycznemu podejściu do współpracy z klientem.

medium

W dobie kryzysu społeczeństwo mniej wydaje, ograniczając wydatki i odkładając na tzw. czarną godzinę. Podobnie postępują duże firmy, dla których znaczenie ma nie tylko wartość pieniądza, ale przede wszystkim czas. Nic dziwnego, że zlecając podwykonawcom prace remontowo-budowlane zarówno jedni, jak i drudzy mają nadzieję, że zostaną one wykonane w wysokim standardzie i we wcześniej określonym terminie, nie płacąc przy tym za dodatkowe godziny. Sukces odnoszą te firmy, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Zmiana standardów

Rynek budowlano-remontowy wcale nie musi pogrążać się w kryzysie razem z rynkiem nieruchomości, a ich fachowcy nie muszą bać się zastojów, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Co więcej, ma większe szanse na szybki rozwój i pozyskanie klientów. Jest jednak jeden warunek – firmy powinny zmienić swoje nastawienie do wykonywanej pracy, przyjąć podobne zasady, jakie obowiązują w krajach zachodnich i na przykład zastosować formułę serwisowo-abonamentową, gdzie pakiety serwisowe są dopasowane do konkretnej nieruchomości. Jedną z takich firm jest warszawska spółka HANDMAN –  Nasi specjaliści dokonują szybkiej analizy sytuacji związanej ze zleceniem, określają bardzo precyzyjnie czas, w jakim prace powinny zostać wykonane i oferują stawkę zgodną rzeczywistym czasem poświęconym na wykonanie pracy. . Jeżeli prace się przeciągną, to klient nie ponosi dodatkowych kosztów wynikających z opóźnienia Taka sytuacja pozwoli uniknąć  niepotrzebnych nieporozumień między klientem a wykonawcą. Jednocześnie stanowi gwarancję dobrze wykonanego zlecenia, co z kolei  buduję dobrą markę firmy u nowych klientów – mówi prezes spółki HANDMAN, Marek Pacocha. Takie podejście gwarantuje firmie sukces i stabilność, która nie musi funkcjonować dobrze jedynie w środku sezonu i martwić się, że nadwyżka klientów w tym czasie może powodować opóźnienia.

Korzyści dla małych i dużych

Tego typu forma współpracy jest korzystna dla klienta pod wieloma  względami. Oszczędność czasu i pieniędzy, płatność wyłącznie za czas zgodny ze zleceniem, a także dostępność zespołu budowlano-remontowego w razie potrzeby sprawiają, że klienci nie muszą mieć przestojów w pracy. Niewykonanie zlecenia na czas powoduje straty finansowe nie tylko związane z wyborem niewłaściwego wykonawcy, ale również wynikające z przedłużającej się przerwy w pracy.

Możliwość skorzystania z fachowców, którzy w szybki sposób rozwiążą problem nawet w przypadku niewielkiego zlecenia, jest w obecnych czasach na wagę złota. Zwłaszcza, że firmy budowlano-remontowe w większości zainteresowane są wyłącznie dużymi projektami. Niejednokrotnie zdarza się, że klienci chcą jedynie wykonania niewielkiego zlecenia, ale nie mają się do kogo zwrócić. Jednak tego typu firm, które oferują swoją pomoc nawet przy drobnych usterkach czy wykonaniu niewielkiego projektu, jest na rynku coraz więcej. Warto zatem poszukać właściwego zleceniobiorcy.

Utrzymanie nieruchomości

Oszczędnościom służą też działania prewencyjne. Warto pomyśleć o stałej współpracy z daną firmą remontowo-budowlaną, która na bieżąco będzie sprawować kontrolę i dokonywać poprawek w trybie szybkim w domu, biurach czy administrowanych budynkach.  Dzięki temu, zamiast wydawać ogromne kwoty na całościowy remont, wydatki pochłoną tylko część domowego lub firmowego budżetu. Dodatkowa korzyść jest taka, że prace serwisowe- konserwacyjne mogą być wykonywane w trakcie korzystania z nieruchomości przez firmę.

Obecnie w dobie kryzysu firm i właścicieli nie stać na remonty. Coraz więcej widocznych jest na ulicach niszczejących budynków czy to prywatnych kamienic, czy nawet siedzib firmowych. Jednak każdy budynek wymaga odpowiedniego serwisowania. Istotne jest zatem właściwe utrzymanie jego stanu technicznego, tak aby brak dbałości nie doprowadził w konsekwencji do inwestowania w poważny remont. Z całą pewnością działania prewencyjne są równoznaczne z obniżką ponoszonych kosztów.

Warto zatem wybrać profesjonalną firmę, gwarantującą usługi na wysokim poziomie i wykonanie prac w wyznaczonym terminie.

Kategorie
Budowa domuMieszkanieRemontWykończenia wnętrz
Brak komentarzy

Zostaw komentarz

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Podobne wpisy